بلاک شدن در اینستاگرام

حتماً بلاک شدن در اینستاگرام برای شما اتفاق افتاده است امروزه هر کسی به دنبال افزایش فالوور پیج اینستاگرام خود می باشد. امروزه افرادی با زیاده روی در لایک کردن پست ها، فالو کردن بیش از حد، زمینه را برای بلاک اینستاگرام فراهم می کنند. وقتی صحبت از بلاک شدن در اینستاگرام می شود همه قصد دارند نحوه رفع بلاک در اینستاگرام را بدانند. اما آشنایی با انجام این فعالیت را ندارند که در ادامه این مقاله قصد دارم این که چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شویم را تشریح کنم.

 

6 علت بلاک شدن در اینستاگرام

1- تلاش برای افزایش فالوور در یک زمان

نشانه ظاهری ریپورت اینستاگرام به صورت موقت، سعی برای افزایش تعداد فالوور در یک بازه زمانی خاص بوده است برای مثال همه اسپم هایی را که در یک ماه گذشته به دنبال شما بود شما را فالو کرده بود را بررسی کنید من مطمئن هستم ۹۰ درصد این حساب ها مسدود شده اند. به احتمال زیاد دلیل ریپورت در اینستاگرام این است که از محدودیت های زیر تجاوز کردند.

حداکثر تعداد لایک در هر ساعت ۶۰ مرتبه می باشد.

حداکثر تعداد نظرات در هر ساعت ۳۰ مرتبه می باشد.

حداکثر تعداد فالو در هر ساعت ۳۰ مرتبه می باشد.

در مجموع کاربران نمی‌توانند بیش از ۱۴۴۰ کنش را روزانه در حساب اینستاگرام انجام دهد یقین داشته باشید که این فعالیت‌ها را بر مبنای استاندارد انجام می دهید. عدم رعایت قوانین اینستاگرام منجر به بلاک در اینستاگرام می شود. در این صورت حساب با محدودیت مواجه می شود شما نمی توانید به مدت ۲ ساعت تا دو هفته لایک کنید، کامنت بگذارید و در دایرکت پیام بفرستید.

اگر بخت و اقبال با شما یار باشد و حسابتان موقتاً بسته شود هیچ کاری انجام ندهید و در هیچ جا چیزی ننویسید قبل از اینکه اکانت حساب اینستاگرام شما به حالت مقدماتی برگردد بروید و کمی استراحت کنید.

 

بلاک شدن در اینستاگرام

2- زیاده روی در انتشار مکرر

اینستاگرام الگوریتم پست های منتشر شده را شناسایی و نظارت می کند. این چیزی است که تنها شبکه اجتماعی می داند که صحیح ترین و خاطر جمع ترین تعداد انتشار چقدر است. از توصیه هایی که در این رابطه باید پیروی کرد بهینه است که هر پیج‌اینستاگرامی مکثی را بین پست گذاشتن در اینستاگرام انجام دهد. با انجام این کار شما دیگر به اسپم بودن متهم نخواهید شد همین مطلب یکی از گزینه‌های رفع ریپورت اینستاگرام می باشد که در ادامه این مقاله در گاسی وب به آن اشاره می‌کنم.

 

3- عکس و فیلم غیراخلاقی

عکس ها و فیلم های با محتوای جنسی و خشونت نامناسب باعث بلاک شدن در اینستاگرام می شود. سایت اینستاگرام برایش هم نیست حاکی از چه رفتاری می باشد ارسال چنین محتوایی ناجور منجر به ریپورت شدن در اینستاگرام توسط کاربران خواهد شد.

 

4- نقص قوانین کپی رایت دلیل بلاک شدن در اینستاگرام

کپی رایت در اینستاگرام یک موضوع ارزشی برای این مجموعه می باشد. تمام تصاویر موجود در اکانت شما مرتبط با شخص شما باید باشد یا از صاحب اثر اجازه گرفته شود. اگر قصد دارید تصویر شخص دیگری را به اشتراک بگذارید صاحب عکس را در عکس (اگر اکانت اینستا دارد) تگ کنید و در توضیحات به مرجع اصلی بپردازید.

اگر از تصاویر برای مقاصد تجاری استفاده می کنید باید مجوز را از صاحب اثر درخواست کنید، حتی اگر شما یک آهنگ یا فیلم را در اینستاگرام منتشر کنید که اختیار آن را نداشته اید سایت اینستا این پست را جهت اطمینان حذف خواهد کرد. عاقبت زیر پا گذاشتن حق تکثیر چیست؟ صاحب اثر می تواند گزارش فرد را از این تخلف به اینستاگرام دهد علت “Action Block” می باشد و حساب شما مسدود می شود.

 

بلاک شدن در اینستاگرام

 

5- شکایت کاربر

کسی که مشاهده کرد پیج اینستاگرامی تهدید یا ناهنجاری را مطرح می کند آنگاه به راحتی با لمس دکمه ریپورت، اینستاگرام را خبردار می کند تا کلک آن حساب کاربری را بکند. اینستاگرام دیر یا زود اکانت را مسدود میکند. به طور کلی هر چیزی که ذکر شد می تواند پیج شما را مسدود کند.

 

6- دستگاه ها و آدرس های مختلف آی پی

اگر شما با دستگاه های مختلف وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید و آن را از طریق اس ام اس کد تایید بگیرید احتمال اینکه بلاک در اینستاگرام اتفاق بیفتد بسیار زیاد است.

با این حال اگر با دستگاه‌های مختلف و آدرس آی پی های متفاوت وارد سیستم شوید اینستاگرام فکر می کند حساب توسط هکر مورد هجوم قرار گرفته است. در این مسائل شبکه‌های اجتماعی به سرعت واکنش نشان می‌دهند و نمایه را برای ایمنی مسدود می کنند.

 

 

رفع بلاک کامنت، فالو و لایک اینستاگرام

سعی کنید همیشه آخرین نسخه اینستاگرام برای گوشی موبایل خود نصب کنید که ممکن است یکی از علت های بلاک شدن در اینستاگرام باشد. اگر نرم افزار به روز بود و خطایی مشاهده کردید دلیل دیگری وجود دارد که در جلو تر به این رفع ریپورت در اینستاگرام می‌پردازیم:

 

رفع بلاک کامنت در اینستاگرام با رعایت چه مواردی ممکن است؟

شما با رویت موارد زیر می توانید مطلع شوید که چرا کامنت در اینستاگرام نمی‌توان ارسال کرد؟

  • 1- شما در حالت هواپیما قرار دارید یا اتصال به اینترنت ندارید.
  • 2- مشخصات پروفایل خود را کامل و تایید کنید. (این مورد بسیار نادر است)
  • 3- ممکن است در کامنت گذاشتن زیاده‌روی و محدودیت را رد کردید.
  • 4- شما بیش از پنج نفر را زیر یک پست تگ منشن کرده‌اید.
  • 5- علت پنجم فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام این است که شما بیش از ۳۰ هشتگ در یک پست اضافه کرده‌اید.
  • 6- شما چندین کامنت تکراری گذاشته اید. (از جمله ایموجی)
  • 7- ممکن است نظرات را برای پست مورد نظر بسته باشد.

معمولاً به طور میانگین مشکل کامنت گذاشتن در اینستاگرام بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت به طول می‌انجامد.

 

بلاک شدن در اینستاگرام

 

چرا اینستاگرام من را از لایک کردن بلاک می کند؟

زمانی که از حساب کاربری خود در تلفن همراه استفاده می کنید به سادگی متوجه خواهید شد که دیگر مجاز به لایک کردن نیستید. دلایل متعددی برای اینکه چگونه از بلاک لایک اینستاگرام خارج شویم وجود دارد.

زمانی اتفاق می افتد که در یک دوره زمانی کوتاه بیش از حد لایک می کنید. این می‌تواند زمانی رخ دهد که دوست دارید به صورت دستی لایک کنید. معیار اینستاگرام و روی نیاوردن به رفع بلاک لایک در اینستا حدود ۶۰ لایک در ساعت است.

بنابراین شما همیشه باید در نظر داشته باشید لایک که بیشتر از این عدد تجاوز نکند. شما با لایک در بازه های زمانی مختلف شانس خود را جهت بلاک شدن لایک اینستاگرام کاهش داده اید. لازم نیست هر بار با خودتان تکرار کنید چرا در اینستاگرام بلاک می شویم. مشاهده شده نرم افزار های افزایش لایک، کامنت و فالو نیز منجر به بلاک لایک کامنت و فالو در اینستاگرام می شود.

هم چنین مواردی هم دیده شده که ورود چند کاربر به یک حساب کاربری اقدامات خاص مانند فالو و لایک را منع کرده است و حساب تحت نظارت دقیق تر است. در چنین مواردی سعی کنید با همکاران خود هماهنگ کنید که چه کسی باید وارد سیستم شود و چه زمانی که دچار بلاک اینستاگرام نشوند.

راه حل مشکل فالو نکردن در اینستاگرام چیست؟

شما احتمالا در اینجایید تا بدانید رفع بلاک فالو در اینستا چگونه قابل انجام است. شما دکمه فالو را فشار می دهید و هیچ اتفاقی نمی‌افتد و همچنان می گوید دوباره فالو را بزنید. این مشکل اینستاگرام نیست شمایید که محدودیت اینستاگرام را رعایت نکرده اید و همچنین برخوردی اینستاگرام با شما کرده است به صورت موقت بلاک شده اید قابل درمان است. آروم باش!!. این اتفاق شایع است که برای هر کسی می افتد نگرانی به خودت راه نده.

 

6 دلیل بلاک فالو در اینستا

دلیل 1: به سرعت عملیات فالو را انجام داده اید.

اساساً زمانی که به سرعت نور عمل فالو را جهت افزایش فالوور پیج خود انجام میدهید به سادگی با کم کردن سرعت شما از بلاک شدن در اینستاگرام در امان می مانید. دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

دلیل 2: هر ساعت به اندازه استاندارد فالو کنید.

احتمال زیاد بیش از حد بسیاری از افراد را دنبال کردید. در حال حاضر باید مدت زمان مشخصی منتظر بمانید تا اینستاگرام بلاک فالو را برای شما رفع کند تا حساب های بیشتری را دنبال کنید.

دلیل 3: شما حد مجاز برای حداکثر فالو را طی کرده اید.

به نظر شما چقدر حداکثر می‌توانید پیج اینستاگرامی را فالو کنید؟ بله درست حدس زدید تلگرام تنها به شما اجازه می دهد تا ۷۵۰۰ حساب را دنبال کنید.

دلیل 4: استفاده از ربات نرم افزار و سرویس مشکل ساز می شود.

هرگز از ربات ها یا نرم افزارهای ارسال اتوماتیک ممبر، لایک و کامنت استفاده نکنید که موجب مرگ حساب کاربری شما می شود. چند مورد که ادعا می کردند در خدمات واقعی برای دیده شدن شرکت یا پیج عمومی در واقع از ربات ها استفاده می کردند. پس از آن کارگر سرویس را ترک می کرد در نهایت منجر به نتیجه غیرمنتظره شد.

دلیل 5: وقتی دو شخص وارد یک حساب کاربری می شوند اینستاگرام مشکوک می شود.

دلیل 6: اینستاگرام به کامل نبودن مشخصات عمومی حساس است. در زمان‌های مختلف اینستاگرام ویژگی های جدید برای جلوگیری از اسپم ها منتشر می کند.

 

رفع بلاک اینستاگرام

 

چقدر طول میکشد تا از بلاک شدن در اینستاگرام خارج شویم؟

جواب قطعی برای این سوال وجود ندارد. اینستاگرام چیزی راجع به این موضوع اشاره نکرده است. برای برخی حسابها بلاک موقت به مدت ۲۰ دقیقه تا چند روز دیده شده است. با وقفه و استراحت در زمانی کوتاه از بلاک شدن در اینستاگرام خلاصی می یابید. لازم به ذکر است زمان طول کشیدن بلاک اینستاگرام در حساب هایی که قدیمی هستند و اعتبار دارند با پیج هایی که تازه تاسیس هستند متفاوت می باشد. اگر حساب کاربری نسبتاً جدید دارید این بلاک طول خواهد کشید.

3/5 - (1 امتیاز)

7 دیدگاه

  • سلام خسته نباشید من یه پیج زدم بعد براش شماره نداشته بودم گفت اول شماره بزن بعد وارد شو منم چندتا شماره امتحان کردم فکر میکنم به این دلیل بلاک شدم چقدر طول میکشه چهار هفته صبر کنم کافیه ؟

    • روش هایی که ممکن است مشکل شما برطرف شود:

      از یک دستگاه دیگر و نت دیتا فرد دیگری استفاده کنید
      48 ساعت صبر کنید
      اینستاگرام را حذف و مجددا نصب کنید

  • سلام خسته نباشید من پیجم کاریه و الان متاسفانه پیجم ریپورت شده.چقد لاید صبر کنم تاازریپورتی دربیام؟؟

  • هشتگ هایی که دنبال می کردم الان که می خوام آنفالو کنم پیام میده نمی توانید اینکارو بکنید دلیلش چیه و ممنون میشم کسی اگر اطلاعی داره راهنمایی کنه

  • سلام وقت بخیر
    پیجم مشکل خورده و فک میکنم دلیلش رعایت نکردن تعداد آنفالو باشه چنروزیه محتوای اکانتم برام نمایش داده نمیشه
    فیدبروز نمیشه سوالم اینه اکانتم برای همیشه ازدسترس خارج شده یا موقت هستش

  • پیج من رفته ،،پیج کاری
    پیغام میده ثابت کن که بالای ۱۲ سالته
    صد دفعه عکس کارت ملی وپاسپورت و…فرستادم نشد که نشد
    الان گفته ۲۰ روز وقت داری
    اگه یکی کمک کنه خیلی خیلی ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *