خدمات پشتیبانی فنی وب سایت

اکثر افراد فکر می‌کنند که با طراحی سایت می‌توانند در کسب و کار خود به سمت پیشرفت حرکت کنند؛ اما تمامی کسب و کارها باید توجه داشته باشند که طراحی سایت مرحله اول است و بعد از آن پشتیبانی فنی سایت، مهمترین مراحل در پیشرفت کسب و کار محسوب می‌شود. امروزه آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که از سایت‌های در حال رشد پشتیبانی می‌کنند. اگر کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کرده‌اید و قصد پشتیبانی از سایت مورد نظر خود را دارید، در ادامه ما را همراهی کنید.

پشتیبانی فنی سایت چیست؟

پشتیبانی فنی سایت فرایندی است که با استفاده از اپلیکیشن‌های کامپیوتری و سایر وسایل الکترونیکی انجام می‌شود. پشتیبانی وب سایت به دانش و تجربه زیادی نیاز دارد؛ به همین دلیل این فرایند جزو مهمترین وظایفی است که صاحبان سایت‌ها بر عهده دارند. هنگامی که برای کسب و کار خود سایت را طراحی کنید و از آن پشتیبانی و نگهداری نکنید، بعد از مدت زمان کوتاه، حالت استاندارد خود را از دست می‌دهد. در این مواقع رتبه سایت مورد نظر کاهش می‌یابد و ممکن است که مورد حمله قرار گیرد که در نهایت اطلاعات شما از بین می‌روند.

لیست خدمات پشتیبانی فنی سایت

افراد دوست ندارند به سایت‌هایی که سرعت پایینی دارند، مراجعه نمایند. پشتیبانی فنی سایت یکی از قوی‌ترین فرایندهایی است که به عنوان پشتیبانی امنیتی و پشتیبانی محتوایی سایت اجرا می‌شود. برخی از خدمات پشتیبانی فنی سایت عبارت است از:

  • خطاهای موجود در وردپرس را برطرف می‌کند.
  • باعث می‌شود افزونه‌ها و نصب افزونه‌ها سازماندهی شوند.
  • انتقال سایت به بهترین شکل صورت می‌گیرد.
  • یکی از وظایف پشتیبان سایت این است که سفارشی‌سازی سایت را انجام می‌دهد.
  • اختلال لینک‌های ۴۰۴ را برطرف می‌کند.
  • مشکلات ووکامرس را از بین می‌برد.
  • انواع فرم‌های درخواست و اتصال آن به سامانه پیامکی را فراهم می‌کند.
  • و …

چرا به پشتیبانی فنی وب سایت نیازمندیم؟

تمام افرادی که سایت را برای کسب و کار خود راه اندازی می‌کنند، باید از خدمات پشتیبانی فنی وب سایت هم استفاده نمایند. برخی از دلایلی که نشان می‌دهد به پشتیبانی فنی وب سایت نیاز دارید، عبارت است از:

توسعه سایت

  • افزودن امکانات بیشتر به سایت
  • امنیت سایت را افزایش می‌دهد و سرعت آن را افزایش می‌دهد
  • کارایی سایت افزایش می‌یابد.
  • هزینه‌های مورد نیاز در آینده کمتر می‌شود.
  • سایت‌ها همیشه به بروزرسانی نیاز دارند، اما با استفاده از خدمات پشتیبانی فنی، این عمل به راحتی صورت می‌گیرد.
  • مشکلات سایت در کمترین زمان ممکن برطرف می‌شود.

هزینه پشتیبانی فنی

زمانی که مشکلات فنی در سایت‌ها ایجاد می‌شود، رتبه سایت پایین می‌آید. در این مواقع افراد مجبور می‌شوند که همیشه به سایت مراجعه نمایند و مشکلات را بررسی کنند؛ اما با خرید پکیج‌های پشتیبانی سایت، این دغدغه‌ها از بین می‌روند. امروزه آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ زیادی وجود دارند که تعرفه‌های مخصوص را برای پکیج‌های خود در نظر می‌گیرند، پس به صورت دقیق نمی‌توان قیمت پشتیبانی سایت را تعیین کرد. قبل از اینکه برای طراحی سایت خود اقدام کنید، در مورد بهترین آژانس تبلیغاتی تحقیقاتی را انجام دهید.

پشتیبانی فنی وب سایت با گاسی وب

امروزه شرکت‌ها و آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که پشتیبانی سایت‌ها را انجام می‌دهند. در این مواقع باید توجه داشته باشید که معتبرترین شرکت را انتخاب نمایید. شرکت گاسی وب یکی از مطمئن‌ترین مجموعه‌هایی است که در زمینه طراحی و پشتیبانی سایت، خدمات ارزنده‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تمامی پکیج‌ها و خدماتی که این مرکز ارائه می‌دهد از تعرفه مناسب و کیفیت بالایی برخوردار هستند. برای راه اندازی کسب و کار آنلاین و پرسود با مجموعه گاسی وب در ارتباط باشید تا بتوانید شاهد پیشرفت‌های زیاد در کسب و کار خود باشید.

جمع بندی

اکثر افرادی که کسب و کارهای آنلاین را راه اندازی می‌کند، در مورد خدمات مختلف هیچ گونه اطلاعات مفیدی ندارند؛ اما این افراد باید توجه داشته باشند که برای توسعه سایت و افزایش رتبه خود در گوگل، باید از پشتیبانی فنی سایت بهره ببرند. این روش امنیت سایت را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که در مدت زمان کم تمام مشکلات مربوط به سایت خود را برطرف نمایند. در صورتی که تمایل دارید برای سایت خود از پشتیبانی فنی استفاده کنید، با شرکت گاسی وب در ارتباط باشید. در این صورت کیفیت کار افزایش پیدا می‌کند و هزینه‌های مورد نیاز شما کمتر می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *