کسب درآمد از آپارات

همانطور که می‌دانید روش‌های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که افراد برحسب توانایی‌ها و استعدادهای خود، یکی را انتخاب می‌کنند.اما اکنون می‌خواهیم با هم به بررسی “کسب درآمد از آپارات” بپردازیم. در دنیای مجازی انواع یوتیوبرهای مختلفی وجود دارد که درآمدهای میلیاردی از یوتیوب دارند آن هم فقط از طریق تولید محتوا.

در عصر جدید نحوه کسب درامد تغییرات زیادی نسبت به سالهای قبل تر داشته به نحوی که کسب و کارهای مجازی و اینترنتی کم کم جای خود را در انتخاب مردم محکم کرده اند. یکی از این کارها کسب درآمد از آپارات است. آپارات مکانی برای تولید محتوای ویدئویی و متنی است که افراد با محتواسازی متنوع و با کیفیت در آن حضور داشته و از این طریق کسب درآمد می کنند. بیشترین درآمد اپارات نصیب کسانی خواهد بود که تولید محتوای جذاب تری داشته باشند.

باید بدانید که در ایران هم با استفاده از آپارات امکان درآمدهای میلیاردی با استفاده از تولید محتوا نیز به وجود آمده است. برای شروع کار و کسب درآمد در آپارات، باید ابتدا یک تولیدکننده محتوای مناسب باشید و منظور از تولیدکننده محتوا یعنی شخصی که یک ویدیو را از ابتدا تا انتهای آن تولید کند است و طبق محاسبات صورت گرفته، نشان می‌دهد تولیدکنندگان محتوا به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید، درآمدی بین ۷ تا ۱۵ هزار تومان دریافت می‌کند که می‌توان گفت کسب درآمد از آپارات تا ماهی ۸ میلیون تومان هم می‌رسد.

گزارش سالانه آپارات از تیر 1399 تا تیر 1400:

کسب درآمد راحت در آپارات، بر اساس نمایش تبلیغات مختلف حساب می‌شود؛ یعنی اگر کاربر صفحه شما حداقل ۴ ثانیه این تبلیغات را تماشا کنند، در حقیقت شما درآمد کسب کرده‌اید. به این صورت، آپارات سود حاصل از این فعالیت را برای شما انتقال می‌دهد.

شناخت کامل آپارات

شاید برایتان سؤال مطرح شود که آپارات چیست و یا چگونه به وجود آمده است؟ در حقیقت آپارات یک سرویس اشتراک‌گذاری ویدیو در ایران است که توسط شرکت صبا ایده راه‌اندازی شد که فرد با تبلیغ ویدیوهای موجود کسب درآمد می‌کند و روز به روز هم بر سرعت و پیشرفت این سرویس بیشتر می‌شود. به طوری که میزان بازدید از صفحات مختلف آپارات به بیش از ۲۵۰ میلیون نفر بازدیدکننده اعلام شده است که فقط ۱۲ درصد از ترافیک موجود در این سرویس خارج از کشور است که بر اساس برآوردهای صورت گرفته، میانگین توقف در این ساعت به ازای هر نفر ۱۵ دقیقه است.

زمانی که یوتیوب و سایر سرویس‌های جهانی با مشکل فیلترینگ مواجه شدند، همین عامل سبب کم شدن کاربران ایرانی شد که خود موجب راه اندازی آپارات توسط شرکت صبا ایده شد.

در ابتدا این سرویس طرفدار آن‌چنانی نداشت؛ اما رفته رفته کاربران به این سرویس روی آوردند. به طوری که شبکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مستندی درباره آپارات نمایش داد و این خود آغاز پیشرفت و توسعه آپارات و زمینه جذب بیشتر کاربر را فراهم کرد.

در حال حاضر آپارات به یکی از بهترین سرویس‌های اشتراک‌گذاری در ایران تبدیل شده است و رتبه الکسای آن در میان سایر سرویس‌های جهانی در رتبه ۵۰ قرار دارد.

سیستم کسب درآمد از آپارات چگونه کار می‌کند؟

سیستم کسب درآمد از آپارات

درآمد در آپارات به صورت سیستمی محاسبه می‌شود و هرچقدر به پایان ماه نزدیک‌تر می‌شوید، میزان درآمدتان از آپارات بیشتر می‌شود و این افزایش درآمد به یک سری عوامل هم بستگی دارد که می‌توان به:

  • محتوای کانال
  • قیمت
  • تبلیغات نمایش داده شده روی محتوای کانال و غیره

آموزش فعالسازی سیستم درآمدزایی آپارات

همچنین در پنل گزارشات می‌توان نحوه محاسبه و جزئیات حساب کتاب‌ها در مورد درآمد را به دست آورد و فهرستی از ویدیوهایی که بیشترین بازخورد را داشتند و سبب پولسازی بیشتر شده‌اند را مشاهده کرد.

اما 2 عامل سبب افزایش درآمد در آپارات می‌شود:

  1. میزان تایمی که ویدیو را نمایش می‌دهید.
  2. میزان کیفیت ویدیو محتوایی که ارائه می‌دهید.

شما هم با ویدیوهایی برخورد کرده‌اید که بی کیفیت بوده‌اند و تمایل به دیدن ادامه آن نداشته‌اید؟ حال با توجه به همین موضوع، می‌توان به این نکته اساسی دست پیدا کرد که کیفیت ویدیوهای ارائه شده نقش مهمی در کسب درآمد بیشتر افراد دارد و برای اینکه ویدیوهایی که ارائه می‌دهید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند، کافی است بعد از تهیه فیلم، آن را توسط یک برنامه ویرایش حرفه‌ای ادیت کنید تا ویدیوی خوبی داشته باشید.

ناگفته نماند سرویس آپارات معتقد است سیستم کسب درآمد در آن یک نوع سرویس حمایت‌کننده از تولیدکنندگان ویدیو است که در این سرویس حداقل ۵۰ درصد از درآمد حاصل از فعالیت تبلیغات به کار تعلق می‌گیرد.

چرا آپارات فرصت طلایی است؟

بسیاری از افراد هنوز به طور کامل با حضور در آپارات به عنوان یک کسب و کار اینترنتی موافقت نکرده‌اند؛ اما اکنون می‌خواهیم دو دلیل قانع‌کننده برای این افراد را بیان کنیم:

همانطور که همه شما آگاهی دارید، با پیشرفتی چشمگیری که در عرصه دیجیتال صورت گرفته، خود امکان کسب درآمد راحت را در این عرصه برای تمامی افراد فراهم کرده است که در حقیقت به این معنی است که رسانه بیشتر برابر با فروش بیشتر می‌شود.

هرچقدر حضور بیشتر و فعال‌تری در یک عرصه رسانه مثل آپارات داشته باشید، به طبع موجب افزایش و جذب بیشتر مخاطبان شما می‌شود.

با توجه به همین موضوع می‌توان گفت که چه رسانه شخصی داشته باشید، چه کانالی برای کسب و کار خود راه اندازی کرده باشید، با پشتکار و خلاقیت و حضور به موقع موجب جذب بیشتر مخاطبان به کانالتان را فراهم می‌کنید و حتی می‌توانید یک محصول برای کانال‌های مختلف هم تبلیغ کنید که این به معنای آغاز کسب درآمد اینترنتی است.

آپارات سرویس اشتراک‌گذاری ویدیو است که شما می‌توانید با اشتراک ویدیو و یا آپلود آن در کانال خودتان، در ازای آن پول دریافت کنید.

بهترین سایت اشتراک ویدیو در ایران

بهترین سایت اشتراک ویدیو در ایران

امروزه می‌توان گفت یکی از بهترین ابزارها برای انتشار مطالب در وب‌سایت، ویدیو مارکتینگ است. بسیاری از مشاغل و صاحب کسب و کارهای اینترنتی برای تشویق بیشتر کاربران به خرید و دیده شدن محصولات خود، از طریق ویدیو مارکتینگ اقدام می‌کنند که در اصل یکی از بهترین ویژگی‌های سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدیو در ایران این است که هر کاربر برای دیده شدن در حوزه کسب و کار اینترنتی ویدیوهای خود را رایگان آپلود می‌کند. در مقابل هم بسیاری از سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدیو از طریق همین عامل اقدام به بالا بردن اعتبارات سایت خود توسط کاربران دیگر می‌کنند.

امکان درآمدزایی

با گسترش دنیای اینترنت امکان کسب درآمد اینترنتی برای همگان فراهم شد، به طوری که فرد بدون حضور مستقیم در مکان مشخص، در منزل می‌تواند درآمدزایی کند که درآمدزایی در اینترنت با سرعت بیشتری در جریان است. مانند تولید کتاب صوتی، آموزش دوره‌های آنلاین در زمینه‌های مختلف در یوتیوب ویدیوهای آموزشی درست کردند و غیره.

در حقیقت در هر زمانی باید کسب و کار اینترنتی خود را برحسب مهارت و توانایی‌های خود انتخاب کنید تا موفق شوید.

اما یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد اینترنتی در جهان استفاده از پلتفرم‌های ویدیو مثل یوتیوب است.

اما شاید برایتان سؤال مطرح شود که در چه حالتی با فعالیت در یوتیوب می‌توان درآمدزایی خوبی داشته باشیم؟ در حالی که یوتیوب محدودیت‌هایی برای کاربران ایرانی خود دارند که کار را با مشکل مواجه می‌کند. این در حالی است که سرویس‌های زیادی در کنار یوتیوب برای اشتراک‌گذاری ویدیو وجود دارد که از جمله آن می‌توان سرویس آپارات که بر پایه تولید محتوای ویدیویی است اشاره کرد.

باید بدانید که برای عضویت در سیستم درآمدزایی آپارات به عنوان تولیدکننده، باید واجد شرایطی باشید که:

  • حداقل دنبال کننده ۲۰۰ کاربر باشد.
  • حداقل جمع مدت‌زمان نمایش ویدیو در سه ماه آخر به ۳۰۰۰ ساعت رسیده باشد.

تسویه حساب منظم

همانطور که همه شما مطلع هستید، وقتی فرد درآمدی از کارفرما یا صاحب آن شغل را دریافت می‌کند، به آن صورت‌حساب مالی گفته می‌شود و ما باید بدانید که سرویس آپارات امروزه کانون فعالیت‌های کسب درآمد اینترنتی بسیاری از کاربران را فراهم کرده؛ به طوری که پرداخت درآمد در آپارات اگر حداقل درامد فرد در ماه به ۱۵۰ هزار تومان رسیده باشد، در روز اول ماه به طور خودکار به حساب کاربر واریز می‌شود.

کافی است برای درآمدزایی در آپارات تمام مهارت‌ها و خلاقیت‌های خود را به کار گرفته و تا نهایت درآمد را کسب کنید.

قوانین آپارات برای کسب درآمد از ویدیو

در طول یک روز هزاران ویدیو در آپارات گذاشته می‌شود که تجزیه و تحلیل آن به وسیله آپارات امکان‌پذیر نیست.

اما یکی از شاخص‌هایی که می‌توان میزان جذاب بودن یا با کیفیت بودن یک ویدیو را تشخیص داد، میزان واکنش کاربران آپارات در تماشا از آن است.
تا مدتی پیش آپارات به عنوان یک سامانه کسب و کار اینترنتی، به تعداد بازدید از یک ویدیو پرداخت مالی انجام می‌داد؛ این به معنای آن بود که هرچقدر میزان بازدیدکننده یک ویدیو بیشتر بود، درآمد بیشتری هم دریافت می‌کرد؛ اما این معیار بسیار خوبی برای تشخیص بهتر بودن یک ویدیو نیست؛ بلکه زمان تماشا به نسبت تعداد بازدید، شاخص عادلانه‌ترین برای تشخیص و پرداخت مالی نسبت به برتری یک ویدیو است.

به طور کلی برای کسب درآمد از ویدیو، آپارات یک سری قوانین وضع کرده که:

  • باید حق نشر ویدیوهای بارگذاری شده را رعایت کنید.
  • از بارگذاری ویدیوهای با محتوای توهین‌آمیز به مقامات سیاسی و اقلیت‌های قومی و مذهبی پرهیز کنید.
  • پرهیز از انتشار ویدیوهای تکراری که به طور هم‌زمان در چند کانال پخش شده است و بسیاری از قوانین دیگر که ما به سعی کردیم به اختصار برای آشنایی شما تعدادی را بیان کنیم.

اما باید توجه داشته باشید در صورت رعایت نکردن قوانین، آپارات می‌تواند ویدیو شما را حذف و یا حتی کانال شما را مسدود کند.

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با کسب درآمد از آپارات به عنوان یک سرویس اشتراک‌گذاری برتر در ایران آشنا کنیم. باید توجه داشته باشید که آپارات مبلغ بیشتری را بر اساس مدت‌زمان حضور کاربر و مشاهده ویدیو پرداخت می‌کند تا تعداد کاربران بازدیدکننده ویدیو. پس همواره سعی کنید تا ویدیوهای با کیفیت و تولید محتوای مناسب تهیه کنید تا سبب جذب بیشتر کاربران به وب‌سایت شما فراهم شود.

ناگفته نماند که سیستم درآمدزایی در آپارات فقط به گروه خاصی که اقدام به تولید محتوای مناسب می‌کنند تعلق دارد.

آیا می توان لینک پیج اینستاگرام را در آپارات قرار داد؟

بله بسیاری از افراد از این طریق فالوورهای زیادی جذب می کنند.

چطور در کسب درامد از آپارات موفق باشم؟

چون این سایت یک سایت محتوا محور است شما با محتوای با کیفیت و درجه یک و خاص می توانید پیشرفت قابل توجهی در آن داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *