کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور

آیا می دانید با فروش فالوور می‌توان به درآمد میلیونی رسید؟ خیلی از افراد به دنبال روش‌های خاص و آسان‌تر برای کسب درآمد از اینستاگرام هستند. ما به شما آموزش می‌دهیم که چگونه به وسیله فالوور بتوان یک درآمد واقعی و بالا کسب کرد. تمامی جزئیات و اطلاعات لازم برای اینکه از این ایده آگاهی کامل پیدا کنید را در اختیار شما همراهان قرار می‌دهیم. برای مثال چگونه فالوور را به فروش برسانید یا نحوه درآمدزایی از این طریق است را برای شما بیان می‌کنیم.

دوره جامع آموزش اینستاگرام

درآمد از اینستا با چند فالوور امکان دارد؟ کسب درآمد از طریق فالوور زمانی امکان پذیر است که شما هر روز تولید محتوای تاثیرگذار انجام دهید که بتوانید از طریق فروش محصولات، خدمات و یا تبلیغات به درآمد برسید. درآمد از فالوور اینستاگرام آن چنان هم که در برخی تبلیغات می بینید آسان نیست؛ بلکه زمانی می توانید از طریق دنبال کنندگان پیج به درآمد برسید که اعتماد آنها را از طریق تولید محتوای واقعی جذب کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام با فروش فالوور

کسب درآمد از اینستاگرام با فروش فالوور

انواع سایت افزایش فالوور اینستاگرام روز به روز در حال گسترش است. با توجه به کاربران زیادی که در اینستاگرام وجود دارد، اکثر کسب و کارها به سمت شبکه اجتماعی اینستاگرام رفته اند. خیلی از پیج های شخصی و کسب و کار دوست دارند تا وقتی کسی به پیج آنها سر می زند و پروفایل را می بیند، در نگاه اول با دیدن فالوور زیاد، جذب آن کسب و کار شود. معمولا هم بسیاری از افراد به دلیل فالوورهای زیاد پیج های مختلف را دنبال می کنند. این افراد با خود می گویند، حتما پست های خوبی قرار می دهد که این همه فالوور دنبالش می کنند. همین کسب و کارها و پیج های شخصی که می خواهند خود را بزرگ جلوه دهند، به سراغ افراد یا سایت هایی می روند که خدمات افزایش فالوور اینستاگرام ارائه می دهند.

شما یاد می‌گیرید که چگونه مانند این افراد فروختن فالوور را انجام دهید. یکی از مزایای این روش جهت اعتمادسازی این است که نمی‌خواهد که رمز عبور پیج مورد نظر را داشته باشید و فقط با داشتن نام کاربری می‌توان عملیات افزایش دنبال کنندگان کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور به درآمد بالا برسید. راه اندازی خدمات اینستاگرام بدون نیاز به سرمایه اولیه و خرج زیاد امکان پذیر خواهد بود که در ادامه مراحل انجام کار را به صورت گام به گام جلو می‌رویم.

چگونه با فروش فالوور کسب درآمد کنیم؟چگونه با فروش فالوور کسب درآمد کنیم؟

از همین ابتدا برویم سراغ اصل مطلب و به صورت خلاصه کارهایی که باید انجام دهید تا به درآمد برسید را بیان کنیم.

استفاده از “سرور افزایش فالوور” یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای افزایش فالوور اینستاگرام است. علاوه بر افزایش فالوور امکان افزایش لایک، کامنت و ویو نیز با این سرورها امکان دارد انجام داد. شما می‌توانید با قیمت بسیار پایین‌تر تعداد فالوور را از این سرورها سفارش دهید و به قیمت بالاتری بفروشید.

اکثر سایت‌هایی که خدمات اینستاگرام ارائه می‌دهند، از همین روش استفاده می‌کنند. برای نمونه چند تا از سرورهایی که معروف هستند را معرفی می‌کنیم.

اگر می‌خواهید سریع به نتیجه برسید، یعنی در عرض چند ساعت فالوور زیادی کسب کنید، باید به سراغ سرور بروید. در ابتدای کار افزایش فالوور واقعی بسیار سخت است و باید تولید محتوا انجام شود. به همین دلیل اکثر افراد به سراغ خرید فالوور می‌آیند تا فرصت‌ها و وقت را از دست ندهند.

چگونه برای کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور، مشتری جذب کنیم؟

2 کار برای جذب مشتری و آشنا شدن مردم با شما وجود دارد که باید به ترتیب انجام شود.

  •  اول اینکه شما باید یک سایت طراحی کنید و سپس با ارائه خدمات مختلف و نشان دادن کسب و کار خود به کسب درآمد از فالوور بپردازید.
  • دوم شما باید بعد از طراحی سایت، آن را بهینه سازی (سئو) کنید تا در موتورهای جستجو در نتایج اول قرار بگیرید.

شما با انجام این کارها صاحب یک سایت هستید که هر کسی وقتی در گوگل به دنبال افزایش فالوور باشد، می‌تواند به سایت شما مراجعه کند و سفارش افزایش فالوور را ثبت کند. در ادامه به بررسی دقیق تر نحوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی شخصی می‌پردازیم.

طراحی سایت

طراحی سایت

شما می‌توانید با طراحی سایت بدون کد نویسی، سایت شخصی حرفه‌ای داشته باشید. سپس کافی است آموزش‌هایی چون وردپرس و کار با آن را بلد باشید. در ابتدا با دیدن یک دوره‌ی طراحی سایت بدون کد نویسی کد حدود 100 هزار تومان است، یک سایت طراحی کنید. در ابتدای کار نیاز است که یک دامنه و هاست خریداری کنید. سپس با نصب یک قالب مخصوص فروش خدمات کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنید و به کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور بپردازید.

برای تبلیغات و دیده شدن، پس از طراحی سایت می‌توانید از سئو کمک بگیرید که در ادامه به این مبحث می‌پردازیم. با طراحی پلن های مختلف فروش فالوور می‌توانید کاربر را با قیمت‌ها و نحوه انجام کار آشنا کنید. برای پرداخت نیز می‌توان روی وردپرس فروشگاه ساز ووکامرس را نصب کرده تا محصولات خود را بتوانید به فروش برسانید. هر طور که بتوانید می‌توانید ظاهر سایت را بچینید و خلاقیت داشته باشید و در نهایت مزیت رقابتی با قیمتی که می‌گذارید ایجاد کنید.

بهینه سازی سایت یا سئو

بهینه سازی سایت یا سئو

به کارهایی که منجر به افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو بخصوص گوگل می‌شود، “سئو” گفته می‌شود. سئو برای کمک کردن جهت دیده شدن و به معرض نمایش درآمدن سایت شماست تا بتوانید فروش محصولات و خدمات را چند برابر کنید. سئو فرایندی زمان بر است و نتیجه‌اش اگر به درستی انجام شود، بسیار شیرین است. برای گرفتن نتیجه بهتر، باید در زمینه‌ای که هستید، تجربه کسب کنید و آگاهی خود را نسبت به این حوزه با دیدن فیلم‌های آموزشی و تجربه بزرگان این حوزه بالا ببرید.

مهم‌ترین عامل برای افزایش بازدید سایت سئو و تولید محتوا است. بالا بردن اطلاعات درباره الگوریتم گوگل جهت رتبه بندی سایت‌های برتر به شما جهت پیشرفت در این زمینه کمک خواهد کرد تا به موفقیت برسید. با یک جستجوی ساده می‌توانید یکی از دوره‌های سئو را تهیه کنید و با راه اندازی سایت و سئوی آن به فکر کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور باشید. برای موفق شدن در این زمینه باید با کلماتی چون “افزایش فالوور اینستاگرام”، “فالوور فیک” و “فالوور واقعی” در گوگل سایت را بالا بیاورید.

انواع فالوور برای فروش و کسب درآمد

  • فالوور ارزان
  • فالوور ایرانی
  • فالوور خارجی

فالوور ارزان

این نوع از فالوورها که دارای ارزان ترین قیمت برای افزایش فالوور پیج کاری است، اکثرا به صورت فیک و غیرواقعی هستند. زمانی که این نوع از فالوورها به پیج اضافه می شود، هیچ گونه فعالیت از طرف کاربران اضافه شده صورت نمی گیرد و فقط تعداد فالوور در قسمت پروفایل افزایش پیدا می کند. فالوورهای ارزان که معمولا ایرانی یا خارجی هستند، برای ظاهرسازی و اعتمادسازی به صفحه اینستاگرام اضافه می شوند.

فالوور ارزان را می توان بدون در اختیار داشتن رمز عبور به پیج مورد نظر اضافه نمود. معمولا پس از افزایش فالوور اینستاگرام به وسیله فالوورهای ارزان ریزش زیادی مشاهده نشده است و حداکثر 20 درصد ممکن است ریزش داشته باشد. فالوور ارزان را می توان از 1 هزار نفر (1k) تا 500 هزار نفر (500k) به پیج اضافه کرد. در این روش اگر کاربر واقعی ببیند که لایک یا کامنت در پست ها گذاشته نمی شود، متوجه خواهد شد که فالوورها فیک هستند و به احتمال زیاد پیج را آنفالو خواهد کرد.

فالوور ایرانی

دومین نوع فالوور اینستاگرام، فروش فالوور ایرانی است. فالوورهای ایرانی که سایت های مختلف در حال فروش آن هستند، ممکن است متفاوت باشد. سایت های معروف معمولا افراد واقعی را به سمت پیج مورد نظر می فرستند تا آن صفحه را فالو کند. این روش تضمینی و کاربران فعال زده می شود که با توجه به فعال بودن کاربران، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. بسیاری از افراد نیز برای تبلیغات کسب و کار خود، از این روش استفاده می کنند که باعث درآمدزایی از اینستاگرام با فالوور برای بسیاری از سایت ها و افراد می شود. ریزش در این روش ممکن است زیاد باشد.

فالوور خارجی

فالوورهای خارجی اکانت هایی در خارج از کشور هستند که در این مدل هم مانند فالوور فیک، دنبال کنندگان غیرواقعی هستند. البته می‌توان فالوورهای واقعی نیز به پیج اضافه کرد. برای پیج هایی که به صورت انگلیسی کار می‌کنند، مفید خواهد بود. اگر فالوورها به صورت واقعی به اکانت اضافه شود، قیمت بالاتری دارد و اگر فالوورهای فیک خارجی اضافه شود، قیمت پایین‌تری خواهد داشت. ارسال فالوور معمولاً با سرعت بالا انجام می‌شود و اگر فالوور واقعی باشد، ریزش زیادی خواهد داشت.

جمع بندی

در نتیجه کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور امکان پذیر است. اگر بخواهیم به طور خلاصه مطالب را مرور کنیم، در ابتدا با راه اندازی سایت و بهینه سایت و در نهایت گرفتن سفارش می توان کسب درآمد داشته باشید. پس از ثبت سفارش، با استفاده از سرورهای معرفی شده و مشابه آنها، فالوور را به پیج اینستاگرام می فرستید. این نوع خدمات خیلی وقت است که باب شده است و درآمد بسیار بالایی را نیز به همراه دارد.

به نظر شما کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور با روش های دیگری نیز امکان پذیر است؟ در نظرات به دیگران یاد بدهید.

 

راه های کسب درآمد از فالوور چیست؟

کسب درآمد از اینستاگرام با فروش فالوور: شما با توجه به سفارش هایی که برای افزایش فالوور پیج به شما داده می شود، دنبال کنندگان صفحه مورد نظر را با ارسال فالوور فیک یا واقعی افزایش دهید.
کسب درآمد از اینستاگرام با داشتن فالوور: یعنی شما دارای پیجی هستید که فالوورهای زیادی دارد و با فعالیت مداوم و بازاریابی در اینستاگرام، برای فالوورهای خود پست و استوری می گذارید. با استفاده از روش دوم، با گرفتن تبلیغات و نمایش آن به فالوورهایتان پول از تبلیغ دهنده دریافت می کنید.

برای کسب درآمد به چند فالوور نیاز داریم؟

شما حتی با 500 فالوور هم به فروش و درآمد خواهید رسید؛ تنها باید هر روزی در حوزه خودتان پست و استوری بگذارید و فعال باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *