ریپورت در اینستاگرام

اینستاگرام به شما اجازه می دهد پست های دیگران را به دلیل محتوای کاذب و اخبار دروغین ریپورت کنید. ویژگی ریپورت در اینستاگرام ابتدا به صورت دائمی در ایالات متحده شروع به کار کرد و ظرف دو هفته به سایر نقاط جهان منتقل شد. در حالی که بیشترین تمرکز بر روی فیس بوک، گوگل و توییتر بوده است، سایر سیستم عامل های معروف همه دارای سیستم های خاص خود هستند تا خوانندگان را قادر سازند که اخبار جعلی را گزارش دهند. اما چگونه می توانید به حذف اخبار دروغین از اینترنت کمک کنید؟

ریپورت در اینستاگرام توسط افراد مختلف به دلیل نقص قوانین افزایش پیدا کرده است. دلایل زیادی برای ریپورت کردن اکانت های مختلف در اینستاگرام وجود دارد که در برخی موارد می توان به بی اخلاقی هایی اشاره کرده که موجب آزار و اذیت مردم می شود. به همین جهت اینستاگرام آمده و این قابلیت را برای ریپورت کردن پیج هایی که خلاف قوانین انجام می دهند به وجود آورده است. مراحل انجام کار بسیار ساده بوده و در عرض چند دقیقه می توانید یک پیج اینستاگرامی را ریپورت کنید تا آن پست حذف یا اکانتش در صورت تعداد ریپورت های زیاد بسته شود.

اگر قصد کسب درآمد از اینستاگرام را دارید، به این پست از وب سایت گاسی وب بروید تا ترفندهای جدید سال را به شما آموزش دهیم.

مراحل ریپورت در اینستاگرام از طریق گوشی

در حال حاضر این ویژگی  (ریپورت در اینستاگرام) فقط در برنامه اینستاگرام تلفن همراه موجود است. کاربران اینستاگرام می توانند مطالبی را که معتقدند نادرست هستند گزارش دهند. در اینجا نحوه گزارش یک پست در اینستاگرام  را به شما آموزش می دهیم.

  • ابتدا برنامه اینستاگرام را بر روی گوشی خود باز کرده و به پستی که می خواهید ریپورتش کنید بروید:
  • سپس بر روی منوی سه نقطه ای در گوشه سمت راست عکس ضربه بزنید.
  • Report را انتخاب کنید، و سپس it’s spam یا it’s inappropriate را انتخاب کنید تا باعث ریپورت پست در اینستاگرام شود.

ریپورت پست در اینستاگرام

اینستاگرام اعلام کرده است که نمی تواند هر پست را به بررسی کنندگان حقوقی منتقل کند.

 

فقط محققان مستقر در ایالات متحده از شبکه بین المللی بررسی حقایق (IFCN) پست های پرچم دار را در برابر کد اصول آن بررسی می کنند. اینستاگرام می گوید که می خواهد این داده ها را به عنوان “سیگنال” از کاربران و محققان واقعی برای آموزش مدل هوش مصنوعی خود ضبط کند. هدف آن استفاده از این مدل در آینده برای کاهش اعتماد به نفس محققان برای کشف اطلاعات نادرست است.

 

آیا پس از ریپورت، آن پست حذف می شود؟

اینستاگرام افزود اگر پستی به عنوان اطلاعات غلط اعلام شود، پست را حذف نمی کند، بلکه آن را از نمایش حذف می کند یعنی آن را از برگه جستجو حذف می کند.

اما چگونه می توانید به حذف اخبار دروغین از اینترنت کمک کنید؟

ریپورت اینستاگرام این امکان را برای شما فراهم کرده است.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *